Najčastejšie otázky našich používateľov
Čo je Tipli a ako funguje?
Tipli je cashbackový portál, vďaka ktorému môžu zaregistrovaní používatelia získať časť peňazí z celkovej hodnoty nákupu naspäť. Na výber majú takmer z 1 400 obchodov. Preklikom z Tipli sa dostanú na stránku obchodu a nakúpia. Na základe prekliku obchodník rozpozná, že sme používateľa do jeho obchodu priviedli práve my. Po uskutočnení nákupu obdržíme od obchodníka províziu, z ktorej pripíšeme používateľovi odmenu.
Prečo je potrebná registrácia na portáli Tipli?
Vďaka registrácii sme Vám schopní priradiť odmenu za nákup, ktorú ste uskutočnili.
Budem musieť za registráciu a používanie Tipli niečo zaplatiť?
Služba Tipli je úplne zadarmo. Platíte iba za tovar, ktorý si objednáte priamo vo vybraných e-shopoch.
Ako je možné vypnúť automatické zasielanie e-mailových správ?
Pokiaľ už nechcete dostávať tipy na prebiehajúce akcie a výhodné nákupy na svoj e-mail, tak stačí v nastaveniach účtu zrušiť zasielanie e-mailov. Zrušenie odberu je možné taktiež v dolnej časti konkrétneho e-mailu.
Pozor: Pri vypnutí všetkých e-mailových upozornení nemusia byť zasielané ani informácie ohľadom nových odmien a e-maily týkajúce sa nastavenia Vášho účtu.
Je potrebné registrovať sa aj v danom e-shope?
Nie, v danom e-shope sa nemusíte registrovať. Registrácia v e-shope nemá vplyv na získanie odmeny. V prípade registrácie v obchode nie je potrebné použiť rovnakú e-mailovú adresu ako na Tipli.
Môžem mať na Tipli viac účtov?
Nie. Vlastníctvo viac účtov je proti podmienkam nášho portálu. Môžete mať ale účet registrovaný na českom aj slovenskom Tipli.
Ako môžem obnoviť zabudnuté heslo?
Po kliknutí na „Prihlásenie“ nájdete pod možnosťami na prihlásenie taktiež odkaz na obnovenie zabudnutého hesla.
Neprišiel mi e-mail na obnovu hesla alebo overenie bankového účtu, čo mám robiť?
V tomto prípade nás stačí kontaktovať e-mailom alebo na chatu a naša zákaznícka podpora Vám pomôže.
Ako si môžem účet na Tipli zrušiť?
Možnosť požiadať o zrušenie účtu nájdete v nastaveniach vášho profilu úplne dole. Po kliknutí nám bude automaticky zaslaná žiadosť a my Vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.
Môžem získať cashback aj pri nákupe v kamennej predajni?
Nie. Cashback v rámci nášho portálu funguje iba na on-line objednávky.
Musím mať pri objednávke rovnaké osobné a platobné údaje ako na Tipli účte?
Nie. Kľúčové pre získanie odmeny je presmerovanie z nášho portálu. Pri objednávke taktiež môžete mať inú e-mailovú adresu, iné meno a priezvisko a môžete platiť kartou, ktorá je k inému bankovému účtu ako ten, ktorý máte uvedený na Tipli.
Čo je zlatý účet a ako ho môžem získať?
Zlatý účet je zvýhodnenie, vďaka ktorému získate o niečo vyššie odmeny ako s bežným účtom. Je úplne zadarmo a po vypršaní sa Vám automaticky zruší. Spravidla ho aktivujeme našim používateľom ako kompenzáciu za komplikácie alebo našim aktívnym používateľom. Zvýhodnenie je v bežných prípadoch aktívne na dobu dvoch mesiacov. Dĺžku trvania tohto zvýhodnenia nájdete v sekcii „Odmeny a výhody“ úplne dole.