Najčastejšie otázky našich používateľov

Čo je Tipli a ako funguje?

Tipli je cashbackový portál, vďaka ktorému môžu zaregistrovaní používatelia získať časť peňazí z celkovej hodnoty nákupu naspäť. Na výber majú takmer z 1 400 obchodov. Preklikom z Tipli sa dostanú na stránku obchodu a nakúpia. Na základe prekliku obchodník rozpozná, že sme používateľa do jeho obchodu priviedli práve my. Po uskutočnení nákupu obdržíme od obchodníka províziu, z ktorej pripíšeme používateľovi odmenu.

Prečo je potrebná registrácia na portáli Tipli?

Vďaka registrácii sme Vám schopní priradiť odmenu za nákup, ktorú ste uskutočnili.

Budem musieť za registráciu a používanie Tipli niečo zaplatiť?

Služba Tipli je úplne zadarmo. Platíte iba za tovar, ktorý si objednáte priamo vo vybraných e-shopoch.

Ako je možné vypnúť automatické zasielanie e-mailových správ?

Pokiaľ už nechcete dostávať tipy na prebiehajúce akcie a výhodné nákupy na svoj e-mail, tak stačí v nastaveniach účtu zrušiť zasielanie e-mailov. Zrušenie odberu je možné taktiež v dolnej časti konkrétneho e-mailu.

Pozor: Pri vypnutí všetkých e-mailových upozornení nemusia byť zasielané ani informácie ohľadom nových odmien a e-maily týkajúce sa nastavenia Vášho účtu.

Je potrebné registrovať sa aj v danom e-shope?

Nie, v danom e-shope sa nemusíte registrovať. Registrácia v e-shope nemá vplyv na získanie odmeny. V prípade registrácie v obchode nie je potrebné použiť rovnakú e-mailovú adresu ako na Tipli.

Môžem mať na Tipli viac účtov?

Nie. Vlastníctvo viac účtov je proti podmienkam nášho portálu. Môžete mať ale účet registrovaný na českom aj slovenskom Tipli.

Ako môžem obnoviť zabudnuté heslo?

Po kliknutí na „Prihlásenie“ nájdete pod možnosťami na prihlásenie taktiež odkaz na obnovenie zabudnutého hesla.

Neprišiel mi e-mail na obnovu hesla alebo overenie bankového účtu, čo mám robiť?

V tomto prípade nás stačí kontaktovať e-mailom alebo na chatu a naša zákaznícka podpora Vám pomôže.

Ako si môžem účet na Tipli zrušiť?

Možnosť požiadať o zrušenie účtu nájdete v nastaveniach vášho profilu úplne dole. Po kliknutí nám bude automaticky zaslaná žiadosť a my Vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.

Môžem získať cashback aj pri nákupe v kamennej predajni?

Nie. Cashback v rámci nášho portálu funguje iba na on-line objednávky.

Musím mať pri objednávke rovnaké osobné a platobné údaje ako na Tipli účte?

Nie. Kľúčové pre získanie odmeny je presmerovanie z nášho portálu. Pri objednávke taktiež môžete mať inú e-mailovú adresu, iné meno a priezvisko a môžete platiť kartou, ktorá je k inému bankovému účtu ako ten, ktorý máte uvedený na Tipli.

Čo je zlatý účet a ako ho môžem získať?

Zlatý účet je zvýhodnenie, vďaka ktorému získate o niečo vyššie odmeny ako s bežným účtom. Je úplne zadarmo a po vypršaní sa Vám automaticky zruší. Spravidla ho aktivujeme našim používateľom ako kompenzáciu za komplikácie alebo našim aktívnym používateľom. Zvýhodnenie je v bežných prípadoch aktívne na dobu dvoch mesiacov. Dĺžku trvania tohto zvýhodnenia nájdete v sekcii „Odmeny a výhody“ úplne dole.

Odmeny

Ako môžem získať odmenu za odporúčanie známenho?

Po prihlásení do Tipli účtu nájdete v menu sekcii „Odporuč a získaj 150 €“, v ktorej sa nachádza Váš unikátny URL odkaz pre odporúčanie aj s návodom, ako Tipli známemu správne odporučiť.

Za každé odporúčanie získate bonus 5 €. Môžete získať maximálne 150 €. Platnosť odkazu nie je časovo obmedzená.

Bonus 5 € Vám zaregistrujeme, keď Vami odporúčaný používateľ uskutoční svoj prvý nákup a bude mu zaň pripísaná odmena.

K potvrdeniu bonusu príde, keď bude mať Váš známy v jednom momente na svojom profile 2 € v potvrdených odmenách z nákupov.

Ako dlho trvá, než mi pripíšete odmenu za nákup?

Odmenu pripíšeme na Váš účet spravidla do 48 hodín od uskutočnenia nákupu.

Ako sa počítajú odmeny z nákupov?

Základom pre výpočet odmeny je cena produktov bez DPH. Do základu sa teda nepočíta DPH, poplatok za dopravu alebo iné doplnkové služby (balné, poistenie zásielky, predĺženie záruky a tak ďalej).

Prečo je potrebné čakať na potvrdenie predajcom niekedy až niekoľko týždňov?

V tomto období dochádza k uplynutiu doby, počas ktorej je možné zakúpené produkty vrátiť bez udania dôvodu alebo objednávku stornovať. Táto lehota je nastavená teda tak, aby neprišlo k potvrdeniu objednávky, ktorá bola vrátená, reklamovaná alebo stornovaná.

Majú potvrdené odmeny nejakú dobu expirácie?

Áno. Pokiaľ počas dvoch rokov nedôjde na používateľskom účte k pripísaniu odmeny, tak dôjde k expirácie doposiaľ nevyplatených odmien.

Kedy dôjde k potvrdeniu bonusovej odmeny?

Bonusové odmeny je možné vyplatiť vo chvíli, kedy má používateľ v jednom momente na svojom účte minimálny zostatok 4 € v potvrdených odmenách z nákupov. Pokiaľ dôjde k výplate odmeny pred potvrdením bonusu, tak je nutné túto čiastku v potvrdených odmenách nazbierať znovu.

Aký je rozdiel medzi registrovanou, potvrdenou a bonusovou odmenou?

Registrovaná odmena: Po dokončení nákupu je odmena pripísaná/registrovaná do 48 hodín na Váš Tipli účet. V prehlade odmien je registrovaná odmena zobrazená s informáciou „Čaká na potvrdenie“.

Potvrdená odmena: Odmena, ktorá bola schválená obchodníkom. Odmena sa potvrdí spravidla do 70 dní od jej pripísania do Tipli účtu.

Bonusová odmena: Medzi bonusové odmeny patrí bonus za doporučenie známeho, inštaláciu doplnku, rôzne akčné odmeny, zvýhodnenie, uplatnenie reklamácie a tak ďalej. Tieto odmeny sú niečo „naviac“ a nejedná sa o cashback za Vaše nákupy.

Možné dôvody vedúce k zrušeniu odmeny:

  • využitie zľavového kupónu, kódu, vernostnej zľavy alebo darčekovej poukážky;
  • zmena v objednávke zo strany zákazníka alebo obchodu (napr. neskoršie doručenie, rozdelenie objednávky, vrátenie/výmena celej alebo časti objednávky);
  • zrušenie objednávky;
  • reklamácia produktov;
  • objednanie tovaru, ktorý nie je na sklade;
  • neprevzatie/nezaplatenie objednávky;
  • porušenie podmienok pri nákupe v jednotlivých e-shopoch na portáli Tipli.

Získam odmenu aj z objednávky, ktorú si osobne vyzdvihnem na predajni alebo zaplatím na dobierku?

Áno. Spôsob dopravy alebo platby nemá vplyv na získanie odmeny.

Nepripísala sa mi odmena za nákup, čo mám robiť?

Pokiaľ sa odmena automaticky nepripíše na Váš Tipli účet do 48 hodín, tak neváhajte využiť náš reklamačný formulár garancie spokojnosti. Nájdete ho v pravom hornom rohu pod svojim profilom. Vo formulári zvoľte možnosť „Mám otázku k odmeně“ a „Chýbajúca odmena“. Je potrebné vyplniť údaje ako dátum, číslo a suma objednávky a priložiť potvrdenie alebo faktúru.

Ako môžem získať bonus za registráciu?

V súčastnosti máme pre novo zaregistrovaných používateľov možnosť získať bonus 10 €. Táto čiastka nie je vyplácaná jednorázovo. Za každý svoj nákup u nás získate nejakú odmenu. Vďaka tejto kampani okrem tejto odmeny získate naviac bonus v rovnakej výške. Takto môžete nazbierať až spomínaných 10 €. Táto kampaň je aktívna prvé dva mesiace po registrácii. Kampaň je nutné aktivovať získaním prvej odmeny za nákup, v priebehu prvého mesiaca od registrácie.

Výplaty odmien

Aká je minimálna čiastka pre vyplatenie potvrdenej odmeny?

Potvrdené odmeny si môžete nechať vyplatiť na svoj bankový účet už od 0,01€.

Ako dlho trvá vyplatenie odmeny na bankový účet?

Výplatu obdržíte na bankový účet do troch pracovných dní od schválenia žiadosti. V prípade, že dôjde k schváleniu Vašej výplaty v piatok večer, peniaze obdržíte začiatkom nasledujúceho pracovného týždňa.

Ako si môžem nechať vyplatiť odmeny?

Po prihlásení do účtu Tipli prejdite do sekcie „Výplaty odmien“ a požiadajte o výplatu. Pre výplatu je potrebné mať kompletne vyplnený profil a overené číslo bankového účtu (viz „Nastavenie účtu“).

8 tipov pre úspešné zaregistrovanie odmeny

Čo všetko je potrebné dodržať, aby mi bola odmena pripísaná?

  • Uistite sa, že ste sa pred nákupom preklikli z portálu Tipli.
  • Nákup neodkladajte a uskutočnite ho čo najrýchlejšie, ideálne do 30 minút od presmerovania do obchodu, v rovnakom okne či karte, cez ktorú ste sa do obchodu presmerovali z Tipli. Pokial sa chcete vrátiť k nákupu, ktorý začal pred dlhšou dobou, prípadne ste sa preklikávali medzi rôznymi kartami, tak odporúčame použiť nové presmerovanie z Tipli.
  • Funkčnosť cashbacku môže ovplyvniť rozšírenie tretích strán (najčastejšie Adblock). Pri nákupoch cez Tipli odporúčame vypnúť doplnok na blokovanie reklám v prehliadači.
  • Nepoužívajte zľavy, zľavové kódy, zľavové kupóny, vernostné zľavy a darčekové poukážky, ktoré nepochádzajú z nášho portálu. Kvôli tomu by ste nemuseli získať odmenu z nákupu.
  • Pred nákupom odporúčame, aby sa používateľ pozrel na špecifické podmienky daného obchodu. Niektoré obchody ponúkajú cashback iba na vybrané produkty alebo ponúkajú cashback na základe kategórie a sortimentu. Pokiaaľ existuje obmedzenie cashbacku, tak túto informáciu nájdete v profile obchodu v záložke „Podmienky obchodu“.
  • V prípade dokončenia objednávky v aplikácii obchodu (nie cez internetový prehliadač) nemusí prísť k pripísaniu odmeny. Toto pravidlo sa nevzťahuje na predajcu AliExpress.
  • Cashback portály sa nedajú kombinovať. Na každý nákup je možné použiť iba jeden cashbackový portál. Pokial uskutočníte nákup cez Tipli a zároveň v inom cashbackovom portáli, tak obchodník uzný cashback iba v jednom z nich.
  • Doporučujeme nepoužívať Tipli v anonymnom režime prehliadača.

Tipli aplikácia

Pre aké operačné systémy je aplikácia dostupná?

Našu aplikáciu si môžete stiahnuť na zariadenia s iOS a Android.

Je možné v aplikácii Tipli zmeniť krajinu?

Pred prihlásením do účtu Tipli cez aplikáciu môžete zmeniť krajinu v hornej časti obrazovky.

Je možné aplikáciu Tipli kombinovať s aplikáciami obchodu, kde chcem nakupovať?

Odporúčame pri použití aplikácie Tipli nepoužívať aplikáciu obchodu. V podmienkach niektorých obchodov priamo uvádzame, že pri nákupe v aplikácie obchodu sa odmena nepripíše.

Tipli a bezpečnosť

Je služba Tipli bezpečná?

Áno, služba Tipli je bezpečná. Informácie o spracovaní osobných údajov nájdete v nastaveniach svojho účtu - „Prehľad mojich súhlasov“. Náš portál má mnoho spokojných používateľov, ktorých recenzie môžete vidieť na našej webovej stránke.

Je potrebné poskytovať Tipli všetky osobné údaje?

Nie. Nie je potrebné poskytovať Tipli všetky vaše osobné údaje. Na začiatku stačí vyplniť iba e-mailovú adresu a Vaše meno a priezvisko. Telefónne číslo a číslo bankového účtu musíte vyplniť az v okamihu, keď budete chcieť požiadať o výplatu svojich potvrdených odmien.

Musím zadávať číslo platobnej karty?

Nie. Do svojho Tipli účtu zadávate číslo bankového účtu, nie platobnej karty.

Prečo musím zadávať číslo bankového účtu?

Číslo bankového účtu potrebujeme k tomu, aby sme Vám mohli vyplatiť potvrdené odmeny.

Aké číslo bankového účtu môžem zadať?

Musí sa jednať o bežný bankový účet vedený na území Slovenskej republiky.

Tipli do prehliadača

Čo je Tipli doplnok do prehliadača?

Doplnok Tipli je pomocník, ktorý Vás upozorní, keď sa ocitnete na stránkách e-shopu, ktorý ponúka cashback.

Pozor: Ide iba o informáciu, pre získanie odmeny je nutné presmerovanie.

Funguje doplnok vo všetkých prehliadačoch?

Nie. Primárne je náš doplnok vyvinutý pre prehliadače Google Chrome a Mozilla Firefox. Pri ďalších prehliadačoch nezaručujeme stopercentnú funkčnosť.

Ako si môžem nainštalovať doplnok do prehliadača?

Odkaz pre inštaláciu nájdete v dolnej časti nášho portálu v sekcii „Tipli do prehliadača“. Následne sa necháte cez odkaz presmerovať do obchodu Chrome, kde kliknete na „Pridať do Chrome“.

Koľkokrát môžem získať bonus za inštaláciu doplnku?

Doplnok je možné inštalovať opakovane, bonus za jeho inštaláciu získate ale iba raz.

Ako nainštalovať doplnok do mobilného telefónu / tabletu?

Doplnok Tipli je možné nainštalovať iba do prehliadača na počítači.

Čo znamená, keď doplnok svieti na červeno?

Červeno svietiaci doplnok znamená už neaktívne presmerovanie z portálu Tipli a je potrebné ho obnoviť opätovným preklikom z Tipli. Neaktívne presmerovanie môže byť zapríčinené tým, že nákup trvá dlhšie ako 30 minút, prípadne tým, že sa používateľ presmeroval cez iný partnerský web ešte pred dokončením objednávky.

Kam ďalej?

Zaujíma vás ešte niečo? Ako to funguje, naša garancia spokojnosti, kto sme a kde sídlime? Chcete vedieť, na čo sa pýtajú naši zákazníci, alebo zistiť, kto je v našom týme? Preskúmajte ďalšie naše stránky.

Chcete prísť o odmenu až 15 % z každého nákupu na internete?

Stačí sa zadarmo zaregistrovať a o žiadne odmeny už nikdy neprídete.

Práve teraz k novému účtu až 10 € za vaše nákupy. Ku každej odmene za nákup, získate ďalšiu bonusovú v rovnakej výške. Celkom na bonusových odmenách môžete získať až 10 €.

- alebo -
Registráciou súhlasíte s podmienkami použitia a so spracovaním osobných údajov.
Máte už účet? Prihláste sa