Presmerovanie prebehlo úspešne.

Po uskutočnení nakupu odmenu pripíšeme do 48 hodín.

  • Presmerovanie do obchodu

    Presmerovanie už máte úspešne za sebou.

  • Nákup v obchode

    Nakúpte vami vybraný produkt.

  • Pripísanie odmeny na váš účet

    Akonáhle uskutočníte objednávku, odmenu vám pripíšeme do 48 hodín na váš účet na Tipli.

Povedzte svojim známym o Tipli a získate 10 €. Váš kamarát získa 5 € po uskutočnení svojho prvého nákupu.

Zdieľať na facebooku Zdieľať na twitteri Získať odkaz
Zavrieť

ZaMenej.sk

1,8 % späť

Baví vás nakupovanie cez internet, radi sa prehrabávate online obchodmi a chceli by ste si sem-tam kúpiť nejaké tie drobnosti? Čo takto si ich kúpiť za menej peňazí, než ponúka väčšina obchodov? Odteraz už len na portáli ZaMenej.sk!

Ako získať peniaze naspäť z nákupu v obchode ZaMenej.sk?

Pri nákupe za 50 €
v tomto obchode získate
0,9 € naspäť

Garancia najvyšších odmien ? Zaregistrovať sa'
  • Registrujte sa.

    Založte si účet zadarmo. Tešte sa zo získaných odmien.

  • Prejdite do obchodu

    Stačí prejsť do obchodu kliknutím na " Získať 1,8 % z nákupu späť " a nakúpiť.

  • Pripíšeme vám odmenu

    Odmena za nákup sa pripíše do 48 hodín na váš účet na Tipli..

Presmerovanie prebehlo úspešne. Pozrite sa na obchody, ktoré by vás mohli zaujímať.

Po uskutočnení nákupu odmenu registrujeme obvykle do 48 hodín.
V prípade nezrovnalostí môžete využiť garanciu spokojnosti.

Podmienky obchodu

Vaša odmena je vypočítaná z hodnoty, ktorú zaplatíte za objednávku. Z tejto hodnoty je obvykle odpočítané DPH, hodnota dopravy a využité vernostné odmeny. Vplyvom kurzového rozdielu môže pri nákupe v zahraničných obchodoch dôjsť k drobným odchylkam pri výpočte odmeny. Odmenu získáte tiež pri nákupe za akčné ceny. Naopak odmena nemusí byť pripísaná, pokiaľ využijete zľavový kupón, ktorý nepochádza z nášho webu.

Úspešnosť pripísania odmien dosahuje takmer 100 %. Iba v ojedinelých prípadoch sa odmena nepripíše, napríklad z technických dôvodov na strane webového prehliadača. Tieto situácie obratom vyriešia pracovníci starostlivosti o zákazníkov, stačí vyplniť formulár pre garanciu spokojnosti.